Monday, June 6, 2011

Sunday afternoon

We love Sundays. We usually spend them relaxing in our nice air conditioned apartment (yesterday it was nearly 100 degrees I swear) we have early church which works out perfect because right about the time John goes down for a nap, we've eaten and we get our Sunday nap too! We all take a 2 hour nap. :) These are just some photos of yesterday of Josh and John playin and of Josh reading the children's version Book of Mormon to John :) it's so cute. He actually sits and listens :) While Josh was reading about Laman and Lemuel mocking Nephi for making the ship... John got after them, :) as you can see in the picture :)





2 comments:

  1. Hei Rachel! :)
    Miten menee? Toivottavasti muistat vielä suomea. Olisi mukava kuulla, miten sinulla menee.
    -Niina, Oulusta

    ReplyDelete
  2. Niina!!!
    Oli eilen illalla ajattelemassa suomesta ja sinusta!! Just eilen! Itkin paljon kun muistin kaikista minun ihmellisista kokemuksista ja teista!! Minä rakastan sinuaa ja kokoa suomea!! Kaipaan sinua! Haluan tulla takaisiin kovasti! Oh Niina aina ajatellen suomesta ja kerron ihmisille siita! mieheni liittyi armeijaan. Minulla on ollut paljon vaikeita aikoja ja yritin kääntyä pois ihmisiltä, ​​jotka rakastavat minua eniten. avioliitto on kova! mutta olemme ok nyt. Minun pikku poika John on enkeli! hän vain lähti kävelemään. Kaipaan sinua Niina ja rakastan sinua. Ei En koskaan unohda sinua tai Suomea. Nähdään taas! Kerro kaikkille hello ja anna heille rakkauteni! Email me! racheljoshgarling@gmail.com

    ReplyDelete